Podávání stížností
Domov má zpracovanou metodiku pro podávání stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociálních služeb, kdy podávající (např. klient, zákonný zástupce, opatrovník nebo osoba blízká klienta) očekává prověření a odpověď.
Informace k postupu při podávání stížnosti, připomínky nebo podnětu na kvalitu nebo způsob poskytování sociálních služeb jsou např. vyvěšeny na nástěnkách v Domově, zároveň každý zaměstnanec může klienta informovat o možnosti si stěžovat.
Forma podání může být písemná, ústní, podepsaná či anonymní.
Vyřizování stížnosti musí být rychlé, musí být dodržovány zásady etiky a diskrétnosti a nesmí podávajícího znejišťovat nebo ohrožovat.
Není-li podávající spokojen s vyřízením stížnosti ze strany Domova, má možnost obrátit se na:
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
adresa: Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2, tel.: 950 191 111, e-mail: posta@mpsv.cz